10 Ekim 2014 Cuma

DIADERMINE YÜZ YIKAMA JELİ

Herkese merhaba;                                                
Bu yazımda sizlere son zamanlarda kullandığım ve çok memnun kaldığım diadermıne yüz yıkama jelini paylaşacağım.



Ben karma bir cilde sahibim o yüzden kullandığım ürün çok önemli cildime uymayan bir ürün kullandığım zaman cildim ya aşırı yağlanıyor yada kuruyor.o yüzden malesef her ürünü kullanamıyorum. Denemek için dıadermıne alıp kullandım ve inanılmaz memnun kaldım. Öncelikle çok iyi bir temizleyici kalıcı makyajı bile temizliyor. Bu yönüne bayıldım bazı ürünler ne kadar iyi olsada makyajı temizleme konusunda yetersiz oluyor ama dıadermıne bu konuda çok başarılı.Bir diğer sevdiğim yönü ise cildimi dengeliyor ne kurutuyor ne yağlandırıyor tam karararında cildimi nemlendiriyor.
Ayrıca bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra cilt tonumda daha bi düzgün görünüyor. Ya kış geliyor mevsim değişikliğinden güneşin etkisinin azalmasından bronzluğum gidiyor.yada bu ürün gerçekten harikalar yaratıyor.
Fiyatı da gayet uygun indirimde 10 lira gibi bi fiyata almıştım. Iyikide almışım. Görüldüğü üzere çok az kaldı ve yenisi mutlaka alınacak.
Bence kullanabileceğiniz güzel bir ürün şiddetle tavsiye ederim.






Mutlu,huzurlu,bakımlı güzel günler sizin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder