8 Ekim 2014 Çarşamba

TANIŞMA VE TEMEL BİLGİLER

Herkese merhabalar;
ben  güler antalyada yaşıyorum.evliyim gezmeyi, eğlenmeyi, makyaj yapmayı, kitap okumayı, yazmayı çok seven biriyim.
 İyi bir blog okuyucusuyum.yeniliklerden ürünlerden  bilgi almak adına blogları takip etmekteyim yeni bir ürün  almayı düşünüyorsam mutlaka araştırırım.bu kadar çok takipte olunca bende yazmaya  karar verdim.bende bildiklerimi sizle pylaşmayı ve sizlerle birlikte yenilikleri denemeyi öğrenmeyi karşılıklı paylaşım içerisinde olmayı istedim.umarım sizlere faydalı bilgiler yazıp paylaşabilirim.
     
  Ben ilk yazımda ürün tanıtmak yada farklı bişey yapmıcam.biraz sohbet amaçlı olsun istedim.Sağlık ve bakım adına uyguladığım temel şeylerden bahsetmek istiyorum.
Biz bayanların bakıma makyaja olan aşkı bilindik bir  gerçek.:) ama makyaj yada bakım ürünleri vs bunların dışında cildimize ve kendimize yapmamız gereken bazı şeyler var.

BUNLARIN  BAŞINDA GELEN ANA KURAL BOL SU İÇMEK:
Suyun vücudumuz açısından önemini bilmeyen yoktur sanırım.hem sağlık için hem güzellik için mutlaka günde en az 2 litre su tüketmeliyiz.bir çiçeği sulamayınca nsıl solup kuruyorsa kendinizide öyle düşünün lütfen. Su cildi  canlandırır,nemlendirir vs.bol su içmeyi unutmuyoruz.

YAĞLI YİYECEKLERDEN UZAK DURUN:
Ah cips,hamburger çerezler hangimiz bunları sevmeyizki  bayılırız bayılırız.ama bunlar malesefki bizim vücudumuza iyi gelmiyor.hem bize kilo aldırıyor hemde cildimizi yağlandırıp güzelliğimizi  bozuyor.İşte bu sebeblerden dolayı yağlılardan uzak duruyoruz.

ŞEKER VE TUZA DİKKAT:
Bilindiği gibi hayatımızda büyük  bir alana sahip olan bu ikilide bize zararlı fazla tüketmemeye çalışmalıyız.

YEŞİLE KOŞUN:
Evet yeşile koşun; yeşillikleri tüketmeyi unutmuyoruz onlar bizim için  çok önemli cilde canlılık,nem kazandırmak ve sağlıklı beslenmek adına mutlaka yeşillik tüketmeliyiz.

SPOR YAPIN
Aslında bu konuda bişey söylemeye gerek yok herkes sporun önemini biliyor zaten.lütfen diğer  seylere vakit bulamıyorsanız üşeniyorsanız en azından yürüyüş yapın.  farıkını ve faydalarını mutlaka göreceksiniz.

CİLT TEMİZLİĞİNE DİKKAT

Belkide çoğu kişinin üyük bir ihmali  bu.özellikle makyajla yatmak kendimize yapabileceğimiz en büyük kötülük kesinlikle gece yatmadan önce mutlka makyajımızı temizlemeliyiz.yüzümüzde ne kadar az kalırsa o kdar sağlıklı bizim için o yüzden mümkünse evimize girdiğimiz anda temizleyelim. bunun için illaki pahalı ürünler kullanmamıza gerek yok kendi bütçemize elimizde var olanlara göre  hareket edebiliriz.mesela bir duş jeliyle bile yüzümüzü yıkayabiliriz.(laf aramızda çok güzel temizliyor ben bazen bebek şampuanı bile kullanıyorum:))    her akşam yatmadan önce ve sabah kalktığımızda mutlaka cildimizi temizlemeliyiz.

CİLDİNİZİ NEMLENDİRİN
Evet yüzümüzü yıkadık ardından napıyoruz cildimize uygun bir nemlendirici krem ile cildimizi nemlendiriyoruz.

 Benim şimdilik aklıma gelenler ve uyguladıklarım bunlar umarım fayadalı bir yazı olmuştur.kendinize çok cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder