16 Ekim 2014 Perşembe

NİVEA AQUA SENSATION NEMLENDİRİCİ


Merhabalar
Bugün size Nemlendirici kremim aqua sensatıon 'dan bahsetmek istiyorum.
Daha öncede Bahsettiğim gibi karma bir cilde sahibim.yanlış ürün kullanımında  cildim ya aşırı yağlanıyor yada kuruyup mat ve cansız gözüküyor. Bu yüzden nemlendirici krem söz konusu olunca su bazlı ürünler benim tercihim oluyor. Bu anlamda cildime güzel gelen ürünlerden bir taneside Nivea'nın Aqua sensatıon'u.cildimi tam anlamıyla nemlendirip,canlı bir görünüm katıyor. Zaten Nivea'nın bu konuda ki kalitesi ve güvenirliliği tartışılmaz bence. Aqua sensatıon serisinin yüz Yıkama jelide kullandım hatta 4 yada 5 Şişe bitirdim sanırım ve memnun kaldım aynı memnuniyet nemlendiricisi içinde geçerli.Severek ve Tereddüt etmeden kullanacağım ürünlerden birtanesi.
Sizde çok kuru bir cilde sahip değilseniz su bazlı nemlendiricileri tercih edin.yaplı ürünler ilk etapta cildinize iyi gelsede belli bir süreden sonra cildinizi yağlandırıp, sivilce ve siyah nokta olmasına neden oluyor. Nivea'nın Aqua' hem fiyatı hem kalitesi açısından size önerebileceğim bir ürün.
Bunların yanı sıra canlı bir cilde sahip olmak için sabah ve akşam yüzümüzü temizlemeli ve nemlendirmeliyiz.
                                Mutlu ve bakımlı kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder